Marka Diesel jest powszechnie uznawana za jednego z pionierów szokujących i ekstrawaganckich kampanii reklamowych. Tegoroczny hit czyli Be Stupid okazał się jak zwykle strzałem w dziesiątkę i przez długi czas pozostawał w kręgu zainteresowań wszystkich liczących się magazynów modowych i dużej części blogosfery. Pochwała głupoty według Diesla prezentuje się nad wyraz atrakcyjnie, stąd zapewne tylu zwolenników. Poniżej parę moich ulubionych obrazów z serii Be Stupid, czyli sexi i z humorem.
Źródło: diesel.com
3 komentarze:
nie wiem czemu, ale jakoś strasznie nie lubię tej marki
hehe, bardzo lubię! jakość jeansów nie do pobicia, design zresztą też. aczkolwiek ceny nie dla mnie, więc rzadko kupuję w salonach i zazwyczaj szukam w sieci.
Mam już swoje lata i dalej jestem wielką fanką Diesla. Moje dorosłe dzieci mówią, że chyba nigdy nie wyrosnę z tej marki:)))
Prześlij komentarz