2010/10/21

h&m

Starannie śledzę aktualności związane z H&M mimo, iż nie jestem częstym klientem tej sieci. Estetycznie podoba mi się to co robią, problem pojawia w przymierzalni. Podczas mojej ostatniej wizyty w jednym ze sklepów mierzyłem  dwie marynarki, kardigan i płaszcz, niestety, zawsze coś nie grało. Nie wiem na czym to polega, ale nie mogę wstrzelić się w rozmiar. M za małe, L za duże, taka już chyba moja uroda.
Zawsze warto pisać o H&M. Zasięg marki i jej wpływ na modę ulicy jest ogromny. Szczególnie należy docenić inicjatywę współpracy H&M ze światowej klasy designerami i ekskluzywnymi domami mody. Namiastka luksusu, którą można kupić za niewielkie pieniądze to zawsze coś dobrego. Poniżej kilka zdjęć z jesienno-zimowego  lookbooku H&M, utrzymanego w stylu wielkomiejskiej bohemy.



 W zeszłym miesiącu pojawił się również ten oto news:



Na koniec najnowsze zdjęcia z kampanii Get Warm z udziałem  Jona Kortajareny.




Źródło: hm.com

7 komentarze:

Miętusek pisze...

H&M widać na każdej ulicy. Ale mają + za duże rozmiary. Dla mnie ok. Ale mąż nie może trafić na swój rozmiar. Jak u Ciebie- albo za duże albo za małe :/

TheMen'sSide pisze...

Zawsze można tam znaleźć coś ciekawgo za rozsądną cenę. Co do jakości - praktycznie w każdej sieciówce jest z nią źle. Najgorzej moim zdaniem jest w Reserved!

Casual Collars pisze...

to prawda, w większości sieciówek jakość to problem, ale mam wrażenie, że np. zara jest coraz lepsza. w reserved nie byłem parę ładnych miesięcy, a nie kupiłem nic od 4 lat, więc nie mam rozeznania, i raczej mnie nie zachęciłeś ; )

Korbalian pisze...

Orientujecie się jak z jakością w Cubus?
Chcę kupić pomarańczowy v-neck. Nie będzie często używany. Widziałem takie w: H&M, Reserved i Cubusie. Cena wszędzie podobna.

Casual Collars pisze...

nie wiem nic na temat marki cubus poza tym, że w poznaniu chyba się zamknęli. ciekawe do czego pomarańczowy?

pozdr

Korbalian pisze...

Do tego:

http://4.bp.blogspot.com/_ZRXu-lCAL5A/TJjohcOIWEI/AAAAAAAAAJ4/b0wbduIuvnQ/s1600/1.jpg

Pozdr.

Casual Collars pisze...

no ciekawe. jak będziesz miał jakieś zdjęcie w zestawie to prześlij mi linka.


pozdr