2010/10/28

diesel - be stupid

Marka Diesel jest powszechnie uznawana za jednego z pionierów szokujących  i ekstrawaganckich kampanii reklamowych. Tegoroczny hit czyli Be Stupid  okazał się jak zwykle strzałem w dziesiątkę i przez długi czas pozostawał w kręgu zainteresowań wszystkich liczących się magazynów modowych i dużej części blogosfery. Pochwała głupoty według Diesla prezentuje się nad wyraz atrakcyjnie, stąd zapewne tylu zwolenników. Poniżej parę moich ulubionych obrazów z serii Be Stupid, czyli sexi i z humorem.









Źródło: diesel.com

3 komentarze:

Unknown pisze...

nie wiem czemu, ale jakoś strasznie nie lubię tej marki

Casual Collars pisze...

hehe, bardzo lubię! jakość jeansów nie do pobicia, design zresztą też. aczkolwiek ceny nie dla mnie, więc rzadko kupuję w salonach i zazwyczaj szukam w sieci.

bea pisze...

Mam już swoje lata i dalej jestem wielką fanką Diesla. Moje dorosłe dzieci mówią, że chyba nigdy nie wyrosnę z tej marki:)))