Duńska marka Matinique zaprezentowała zdjęcia z najnowszej kampanii reklamowej na wiosnę 2011. Już na pierwszy rzut oka widać, że kolekcja niczym nie zaskakuje, ale jest jak zwykle na bardzo wysokim poziomie. Sesja zdjęciowa ponownie odbyła się w otoczeniu ulic Nowego Jorku, co znakomicie współgra ze stylem i klimatem marki, który jest połączeniem miejskiego casualu i nowoczesnej elegancji.
Tradycyjnie już w kolekcji nie zabrakło wyśmienitych garniturów slim fit, taliowanych koszul i kolorowych kardiganów. Matinique prezentuje także jak nosić na różne sposoby elegancką kamizelkę. Jest to element garderoby mocno przez mężczyzn niedoceniany, a który można uczyć podstawą znakomitych stylizacji. W tym sezonie twarzą Matinique został brazylijski model Romulo Pires, który z powodzeniem zastąpił Jona Kortajarenę.
Tradycyjnie już w kolekcji nie zabrakło wyśmienitych garniturów slim fit, taliowanych koszul i kolorowych kardiganów. Matinique prezentuje także jak nosić na różne sposoby elegancką kamizelkę. Jest to element garderoby mocno przez mężczyzn niedoceniany, a który można uczyć podstawą znakomitych stylizacji. W tym sezonie twarzą Matinique został brazylijski model Romulo Pires, który z powodzeniem zastąpił Jona Kortajarenę.
Źródło: matinique.com
0 komentarze:
Prześlij komentarz