2011/03/06

meg rosół


Prowadzeniu bloga często daje możliwość kontaktu z kreatywnymi ludźmi których w realu nigdy bym nie spotkał. Jedną z takich osób jest utalentowana Magda Rosół autorka znakomitych grafik, które publikuje na swoim blogu megrosol.blogspot.com. Ostatnio poprosiłem Magdę o przesłanie kliku prac oraz napisanie paru słów o sobie.

"Od zawsze miałam słabość do tuszu kreślarskiego, farby i kartek. W momencie osiągnięcia samoświadomości doszła do tego moda. W ramach miksu tych zapędów powstają moje grafiki. Inspiracjami są projektanci, szafiarze i zwykli śmiertelnicy.Po prostu fascynują mnie ludzie którzy potrafią stworzyć z ubrań tło swojej osobowości. Bawię się nimi, ich ubraniami, projektami, trochę wyolbrzymiam, zmniejszam, komentuje. No i już niebawem wydaję pierwszą kolekcje koszulek."




Mnie najbardziej zainteresowała, część o pierwszej kolekcji t-shirtów, gdzie mam nadzieję znajdą się również propozycje dla mężczyzn. Koszulkę z tak pojechanym printem zamawiam od razu! Dziewczyna ma wielki talent i mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miał okazję publikować jej prace.   

0 komentarze: