2011/03/21

asos wiosna/lato 2011


Po interesującej zimowej kolekcji, marka Asos zaprezentowała swoją propozycję  wiosna/lato 2011. Szału  nie ma, ale jest miło, sympatycznie i w niektórych przypadkach całkiem inspirująco. Podobnie jak w poprzednim sezonie marka oferuje 3 całkowicie odmienne style: De Nimes, Smart i Bazaar

Pierwsza opcja o nazwie De Nimes to styl marynarski, powracający właściwe każdego lata. Dobrze to wygląda, ale temat jest już tak zajechany, że latem od granatowych pasków na ulicach można zwariować. W propozycji Asos'a da się jednak zauważyć pewną świeżość. Głównie mam tu na myśli sety z modnymi w tym roku workowatymi spodniami i espadrylami, idealnie oddające atmosferę lata.

Styl Smart, czyli  młodzieżowa elegancja w nowoczesnym wydaniu był również częścią poprzedniej kolekcji. Powróciły garnitury slim fit, dwurzędowe marynarki i eleganckie szorty, które są czołowymi trendami tego sezonu. Kolekcja ponownie utrzymana w różnych odcieniach koloru niebieskiego i szarości. 

Z dostępnych propozycji najbardziej odpowiada mi Bazaar. Fajna moda, która kojarzy mi się z klimatem lat 60-tych XX wieku. Podoba mi głównie ze względu na  lekkość i niedbały styl zestawów, czyli oversize'owe, luźne dzianiny, słomkowe kapelusze i krótkie podwinięte spodnie chinos.

Źródło: asos.com

2 komentarze:

TheMen'sSide pisze...

Uwielbiam Asos!!!

bea pisze...

Ja też!!!