2011/02/16

topman: kampania reklamowa wiosna/lato 2011

Parę tygodni temu marka Topman wystartowała z pierwszą kampanią reklamową wiosna/lato 2011. W projekcie udział wzięli modele Dan Felton i Milo Spijkers, którzy doskonale wpisują się w styl i klimat lansowany ostatnio przez Topman. Twórcy określają kolekcję jako nowe spojrzenie na odzież roboczą, gdzie liczy się przede wszystkim użyteczność i wygoda. Estetyka, pozornie, pozostaje na drugim planie stąd brak ostrych barw i niedbałe nałożenie wielu różnych warstw. Kolorystyka marki w tym sezonie to beże, szarości, khaki i burgund.


Źródło: topman.com

3 komentarze:

Unknown pisze...

Hej1

raczej odświeżone spojrzenie na "country" z pierwszej połowy ubiegłego stulecia. Zresztą na głębszej prowincji przetrwało do teraz w formie użytkowej.

Mało to jednak ma wspólnego ze współcześnie rozumianą odzieżą roboczą.

Same stylizacje przygotowane do akcji reklamowej są świetne i warto je obejrzeć.

Warto też obejrzeć We Are Rural

pozdr.Vslv

bea pisze...

Kojarzy mi się z czasami chłopaków z Liverpoolu i ich muzyką. Widać, że z wielką starannością dobrali modeli. Niestety te ubrania są tylko dla wysokich i szczupłych...

Uściski,
Bea

Casual Collars pisze...

Myślę, że dokładnie taki był zamysł stylistów, czyli inspiracja angielską klasą robotniczą.