Parę tygodni temu marka Topman wystartowała z pierwszą kampanią reklamową wiosna/lato 2011. W projekcie udział wzięli modele Dan Felton i Milo Spijkers, którzy doskonale wpisują się w styl i klimat lansowany ostatnio przez Topman. Twórcy określają kolekcję jako nowe spojrzenie na odzież roboczą, gdzie liczy się przede wszystkim użyteczność i wygoda. Estetyka, pozornie, pozostaje na drugim planie stąd brak ostrych barw i niedbałe nałożenie wielu różnych warstw. Kolorystyka marki w tym sezonie to beże, szarości, khaki i burgund.
Źródło: topman.com
3 komentarze:
Hej1
raczej odświeżone spojrzenie na "country" z pierwszej połowy ubiegłego stulecia. Zresztą na głębszej prowincji przetrwało do teraz w formie użytkowej.
Mało to jednak ma wspólnego ze współcześnie rozumianą odzieżą roboczą.
Same stylizacje przygotowane do akcji reklamowej są świetne i warto je obejrzeć.
Warto też obejrzeć We Are Rural
pozdr.Vslv
Kojarzy mi się z czasami chłopaków z Liverpoolu i ich muzyką. Widać, że z wielką starannością dobrali modeli. Niestety te ubrania są tylko dla wysokich i szczupłych...
Uściski,
Bea
Myślę, że dokładnie taki był zamysł stylistów, czyli inspiracja angielską klasą robotniczą.
Prześlij komentarz